FANDOM

Pierwszy odcinek Studio Piwnicy powstał 15 października 2014 roku. Do dzisiaj powstało 11 odcinków. Każdy sezon ma ich 8, a przynajmniej tak można wywnioskować, bo drugi sezon trwa (3 odcinki w drugim sezonie). W pierwszej serii odcinki były bardzo nieregularne. Tu można zobaczyć opis przebiegu odcinka. Każda seria Studia Piwnicy trwa 8 odcinków, a odcinki są w granicach 7 do 12 minut.

Lista odcinków w 1 sezonie. Edytuj

Lp. Tytuł odcinka Data emisji Uwagi
1 Gimbus, Lama i Pan Świetlówka!] 15.10.2014 Pierwszy odcinek programu.
2 Masło, Kamery i Szminka.] 09.11.2014 Pierwszy odcinek z pytaniami z Youtube.

Od 27.06.2016 nie jest publiczny.

3 Studio Piwnica #3 | Dramatyczne spojrzenia, autobusy i smartfony. 23.11.2014 Od 27.06.2016 nie jest publiczny.
4 Studio Piwnica #4 Słońce, włosy i Piwnica o Sobie. 21.12.2014 Od 27.06.2016 nie jest publiczny.
5 Studio Piwnica w Plenerze #5 Pociąg, kondensator i tęcza. 13.02.2015 Odcinek w plenerze, zrealizowany w pociągu PKP. Powrót do muzyki z 1 odcinka.
6 Studio Piwnica #6 [4K] | Grey, koło sześcienne i inne abstrakcje. 01.04.2015 Odcinek w jakości 4K.

Zmiana oprawy programu.

7 Studio Piwnica #7 | Natuś, Okno i Pizza z jednorożcem. 20.07.2015 Odcinek poprowadziła znajoma (dziewczyna?) Alexandra - Natuś Faelirvin.
8 Studio Piwnica w plenerze #8 | Mazury, Czarnobyl i brak kontrastu. 24.08.2015 Odcinek zrealizowany pod elektrownią w Bełchatowie.
- Studio Piwnica #? | Koniec Piwnic? (ZAKOŃCZENIE SERII) 07.11.2015 W tym odcinku były tylko napisy o końcu programu.

Lista odcinków w 2 sezonie. Edytuj

Lp. Tytuł odcinka Data emisji Uwagi
1 Studio Piwnica 2.0 #1 | Comeback, Kurczak i Bańki Mydlane 06.06.2016 Dodanie do nazwy dopisku "2.0"

Nowa czołówka. Dodana plansza o zrzynce z Zapytaj Beczki.

2 Studio Piwnica 2.0 #2 | Pieniądze, zrzynka z Gonciarza, i legalizacja zielska. 19.06.2016 Alexander użył kamerki pod koniec odcinka.
3 Studio Piwnica 2.0 #3 | Zdjęcia, grzebień i PARASOL! 29.06.2016 Nie było zastępstwa w odcinku. Alexander pokazał zdjęcie siebie w wieku 5 lat.
4 Studio Piwnica 2.0 #4 | Thug Life, Żałość i CEBULA! 21.07.2016 Alexander zapowiedział "niespodziewaną lokalizację" nagrywania nowego odcinka.

Piwnica została nagrana w innej lokalizacji mieszkania Alexandra. Alexander zdjął okulary i zrobił "thug life".

5 Studio Piwnica 2.0 #5 | Śmieszność, GUMOWE KURCZAKI i nowe światło.  21.08.2016 Alexander zrobił nowe oświetlenie w odcinku oraz zaprezentował Pana Kurczaka.
6 Studio Piwnica 2.0 #6 | MLG, Pies i winyle.  19.09.2016 Alexander znów zmienił światło i wystąpił w garniturze, oraz ściął włosy.
- CO SIĘ DZIEJE Z PIWNICĄ?  09.10.2016 Alexander przeprasza za brak odcinków, gdyż ma problem techniczny. Zapowiedział że nowy odcinek będzie w okolicach 14-16.10.2016.

Na końcu odcinka można zauważyć nowe logo

programu.

7 Studio Piwnica 2.0 #7 | Macintosh Plus, głębokie rozkminy i granie na Macu. 17.10.2016 Alexander opublikował odcinek zawierający przestery, muzykę "Macintosh Plus" oraz zawarł w odcinku 50 faktów o sobie. Dodał też że odcinek będzie dwuczęściowy i jest to koniec drugiej serii StudioPiwnicy.
- ZMARTWIENIA? ZŁOŚĆ? AGRESJA? 18.10.2016 Film trwający 50 sekund zawiera Alexandra udającego Gimbusa i pokazującego gumowego Kurczaka.

Film jest niepubliczny i służy do podpinania linków do materiału, którego jeszcze nie ma.

8 Studio Piwnica 2.0 #8 | Koniec sezonu, urząd celny i Kurczak Sojowy. 01.11.2016 Druga część odcinka kończącego serię. W odcinku pojawia się zamaskowany Krzysztof (wg. tabelek Krzysztof Mysiak).

Alexander zapowiedział zmianę okularów. Pod koniec odcinka za oglądanie tej serii podziękował Pan Kurczak. Użyta została nowa muzyka.

Lista odcinków w 3 sezonie. Edytuj

Lp. Nazwa odcinka Data Emisji Uwagi
1 Studio Piwnica 3.0 #1 | NOWA PIWNICA – NOWA NADZIEJA 07.12.2016 W tym odcinku są nowe lampy, nowy mikrofon oraz nowy obiektyw. Możemy zauważyć że Alexander ma nowe okulary zerżnięte od Gonciarza. Program zyskał nową czołówkę.
2 Studio Piwnica 3.0 #2 | DRÓB PO STERYDACH 19.12.2016 W tym odcinku można zauważyć, że jest identyczne oświetlenie i kolory (czyli faktycznie są nowe lampy). Alexander użył nowej muzyki. Na końcu odcinka nie ma planszy z napisami końcowymi. Zamiast tego pod koniec widzimy taniec prowadzącego. Pan Kurczak zyskał czapkę świąteczną. Dźwięk jest lekko inny od poprzedniego odcinka, jest bardziej wyraźny i ma mniej zakłóceń. W odcinku został użyty fragment programu "Ziarno", a konkretnie wypowiedz papieża.
3 Studio Piwnica 3.0 #3 (19) | FURRYFAGI  17.01.2017 W odcinku została użyta inna muzyka. Nie jest znane jej pochodzenie (prócz fragmentu o nowotworze, jest to muzyka z bazy AudioNetwork).

Alexander poprosił o uzywanie tagu #alkoholizmstanczyka do oznaczania rzeczy związanych ze Studiem Piwnicą. Po emisji tego odcinka do wcześniejszych odcinków został dodany numer odcinka nie uwzględniający serii.

4 Studio Piwnica 3.0 #4 (20) | ZA CO KOCHAMY TRAMWAJE  31.01.2017 W odcinku został użyty fragment utworu autorstwa Methow. Alexander powiedział że boi się braku prądu i dźwięku metra w Warszawie, przyznał dodatkowo że inspiruje się Krzysztofem Gonciarzem. Mogliśmy usłyszeć jak prowadzący śpiewa "Ale to już było". Odcinek nie miał planszy kończącej odcinek z napisem "WYTFURNIA", prawdopodobnie przez błąd zapisu pliku, ponieważ na końcumożemy zobaczyć nie w pełni zapisaną klatkę obrazu. Zauważyć też można inny zegarek prowadzącego, lub wymienioną bransoletę.
5 Studio Piwnica 3.0 #5 (21) | DRES TO ŻYCIE 07.03.2017 W tym odcinku Alexander wystąpił w dresie. Zaprezentował również Szampon do włosów łonowych marki Studio Piwnica. W trakcie odcinka przedstawił również możliwość zakupu koszulek WYTFURNIA.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki